Skoči na sadržaj

Latinica | Ćirilica

Knjige

OD VIŠKA GLAVA BOLI

Prva knjiga iz oblasti antropopsihologije, nauke nastale početkom trećeg milenijuma pod početnim imenom egoistika, koje je kasnije promenjeno u antropopsihologija.
Knjiga čiji sadržaj, bar u odnosu na dosad postojeća ili uobičajena gledišta, predstavlja nešto novo pod suncem.

Knjiga ima 220 strana, cena 600 rsd + poštarina

Odlomak iz knjige

ČOVEK I PROBLEM

Čovek može da ima problem i tada je problematičan problem. Ali može i problem da ima čoveka i tada je problematičan čovek. Kad čovek ima problem, može da ga (se), ako hoće, i reši. Kad problem ima čoveka, što je uobičajena preovlađujuća varijanta u odnosu čovek-problem, problem može da se reši čoveka. U prvom slučaju čovek ima vlast, u drugom čovek je vlast predao problemu i obično, pošto ne vidi šta je uradio, ne ume da tu vlast povrati. Najčešće ostaje u toj samoabdikaciji, odnosno vlasti problema, i po cenu da izgubi glavu. Gubljenje glave, najpre simbolično, a onda, neretko, i doslovce je „normalan“ pratilac te, ipak nenormalne, situacije, u kojoj čovek predaje vlast svom problemu, a onda, obezvlašćen, pokušava da se reši onoga kome je dao (svoju) moć. Budući da ta (predata) moć nije mala, male su šanse da, tom predajom zanemoćao, čovek nadvlada svoju otuđenu, odnosno problemu predatu moć. Ta borba je obično bezizgledna, bar u smislu mogućnosti da iz nje, kao pobednik, izađe nemoćnija strana, odnosno čovek koga ima problem. Prevaga je stalno na strani moćnijeg, na strani problema, a neretko taj, čovekovom snagom jačan i ojačan moćnik, to jest problem, postigne konačan trijumf dovede čoveka u ovo ono psihosomatsko, odnosno psihičko oboljenje, pa i smrt, uključujući i onu koja se, ne bez razloga. zove samoubistvo.

&

Kod pseudnormalnog ili infantilnog ega „moć“, odnosno „moćnost“, baš kao i pojmovi „ego“ i „egoičnost“ ima podrazumevajuće negativnu konotaciju.
Pseudonormalni ili infantili (uobičajeni) ego je u osuđivačko-kritičarskom ili kritizerskom sporu sa moćnošću (drugog ili drugih), jer ovu doživljava kao po sebe nepogodnu ili ugrožavajuću-ga, dok svoju sopstvenu, odnosno svoje sopstveno htenje moćnosti uglavnom apsolutno nepriznaje /nije gramatičarska greška/, čak ni pred sobom, a kamoli pred drugima.

Kako bi, dakle, jedan takav licemerni, samozavedeni pseudoneljubitelj moći mogao uopšte ili bar trunom sagledati, a kamoli uvideti da jedan takav licemerno nevoljen, a ustvari najdraži mu cilj – moć(nost), odnosno postizanje moćnosti – vlada njegovim vrednosnim sistemom i inspiriše njegove akcije i reakcije?

DEMOKRATSKA MERITOKARTIJA – ALTERNATIVA PARLAMENTARNOJ DEMOKRATIJI

Demokratska meritokrattija je vladavina vrhunskih stručnjaka uz saglasnost većine naroda, poredak trećeg milenijuma.
Demokratska meritokratija je rešenje za mnoge političke i ekonomske nevolje Srbije.

Knjiga ima 139 strana, cena 300 rsd + poštarina

Odlomak iz knjige

ZAŠTO NAROD ZA SVOJE PREDSTAVNIKE MORA UZETI NAJBOLJE?

Trenutno su oni koji predstavljaju narod i u njegovo ime vladaju
(u Srbiji)– najgori.
A tako je, manje-više, bivalo i prethodnih 30 godina, pa i ranije.
S tim što ranije nije bilo ni formalne demokratije.
Demokratija je, u uslovima niske prosečne obrazovanosti
i nepostojanja političke kulture, zapravo opasna i
kontraproduktivna za narod.
Nedovoljno obrazovane i one koji ne poseduju demokratsku
političku kulturu je relativno lako zavesti i prevariti
predizbornim obećanjima, koja se uglavnom ne ostvaruju. A oni
koji ta obećanja daju, a ne ostvaruju, i dalje učestvuju u trci za
vlast i neretko je ponovo osvajaju.
Zato je za takve narode, u koje spadaju i državljani Srbije,
potrebna nešto drugačija demokratija od one koja je poznata u
zapadnom svetu i koju se pokušalo primeniti i ovde.
Krajnji rezultat te primene je nastajanje partiodespotskog ili
ohlokratskog poretka, poretka vladavine najgorih.
Kad Bog postavlja svog predstavnika ili predstavnike na Zemlji,
on to zaista radi po svojoj volji, a ne po znanju, jer zna da ne
postoji nijedan koji ga zaista može u potpunosti predstavljati.
Ali on je Bog, pa zna kako da tu „manjkavost“ svojih predstavnika
reši.
Kad narod bira svoje predstavnike po volji, on izabere
dopadljive, a to nije nikakav garant da su i dobri, odnosno
sposobni. Zato narod mora „birati“, odnosno za svoje
predstavnike uzimati samo one koji su dokazano sposobni, a to je
biranje po znanju, a ne po volji.
Država nije „estradna scena“, pa da se njeni upravljači biraju na
osnovu volje i dopadljivosti.

DRUGO OTKROVENJE

Ovako bi najverovatnije, da ga ima i ako ga ima, govorio Bog.

Dragan Atanacković Teodor, čovek koji je pisao, tačnije zapisao ovu knjigu „u jednom dahu“, odnosno ne menjajući joj posle zapisivanja nijednu reč, jer nije video razlog za to i koji ne tvrdi da je autor ovih tekstova Bog, kao što ne tvrdi ni da nije. Naprosto: ne zna, kao što ne zna ni Boga, kako kaže jedan citat iz ovih tekstova: „Ko me može verovati, a da mu se ne kažem?“
A ako ćemo pošteno, ako se već „kaže“ to nije vera, nego znanje, bar u momentima kazivanja.Toliko.
P.S. Na kraju krajeva, ako vam je tako lakše,  gledajte na ove tekstove kao na tekstove pisane u maniru Biblije.

Knjiga ima 153 strane, cena 500 rsd + poštarina

Odlomak iz knjige

TRIDESET PORUKA SRBIMA

SEDAMNAESTA PORUKA

„Sve ponavljam i sve se ponavlja, osim mojih koraka. Jednom zakoračih i posta nebo i zemlja i sve po zemlji. Drugi put zakoračih i poverovaste u kipove. Treći put zakoračih i suprotstaviste mi se. I opet zakoračih i napomenuh sve, pa i najvažnije: da sam ljubav.“

DVA PROROČANSTVA

„Evo daću ga i dolazi. I zvaćete ga knez, a neće biti knez. I zvaćete ga lud, a neće biti lud. I zvaćete ga lukav, a neće biti lukav. Ko, dakle, moj dar može primiti? Pa šta onda primaš, čoveče, pita Bog.“
&
„Poslušajte narodi slovenski, vama dajem baklju. Ko za plamen uhvati, neće je nositi. Kod vas usadih sve vere, kod vas razgoreh neverovanje. Tanka je staza kojom vas održah, ali biće najširi put.“

PRVO PISMO

Ovako bi najverovatnije, da ga ima i ako ga ima, govorio Bog.

Dragan Atanacković Teodor, čovek koji je pisao, tačnije zapisao ovu knjigu „u jednom dahu“, odnosno ne menjajući joj posle zapisivanja nijednu reč, jer nije video razlog za to i koji ne tvrdi da je autor ovih tekstova Bog, kao što ne tvrdi ni da nije. Naprosto: ne zna, kao što ne zna ni Boga, kako kaže jedan citat iz ovih tekstova: „Ko me može verovati, a da mu se ne kažem?“
A ako ćemo pošteno, ako se već „kaže“ to nije vera, nego znanje, bar u momentima kazivanja.Toliko.
P.S. Na kraju krajeva, ako vam je tako lakše,  gledajte na ove tekstove kao na tekstove pisane u maniru Biblije.

Knjiga ima 103 strane, cena 400 rsd + poštarina

Odlomak iz knjige

A čitajući, nemoj govoriti: ovo je tačno, a ovo nije. Nego: ovo mogu da primim, a ovo ne. A ako ne primiš ništa, ništa i dobijaš.
A ako primiš mnogo, a najvažnije ne, bićeš i najdalji i najbliži istini.
Iz tvog najvećeg huljenja rodiće se s u s r e t.

DOBRA VEST

Ovako bi najverovatnije, da ga ima i ako ga ima, govorio Bog.

Dragan Atanacković Teodor, čovek koji je pisao, tačnije zapisao ovu knjigu „u jednom dahu“, odnosno ne menjajući joj posle zapisivanja nijednu reč, jer nije video razlog za to i koji ne tvrdi da je autor ovih tekstova Bog, kao što ne tvrdi ni da nije. Naprosto: ne zna, kao što ne zna ni Boga, kako kaže jedan citat iz ovih tekstova: „Ko me može verovati, a da mu se ne kažem?“
A ako ćemo pošteno, ako se već „kaže“ to nije vera, nego znanje, bar u momentima kazivanja.Toliko.
P.S. Na kraju krajeva, ako vam je tako lakše,  gledajte na ove tekstove kao na tekstove pisane u maniru Biblije.

Knjiga ima 65 strana, cena 300 rsd + poštarina

Odlomak iz knjige

Ja uslišavam i skrivena, a kamoli otvorena traženja i želje. A što, kadgod dobijete, govorite: nismo t o tražili?
Gle, tražiš ž e n u, i kad ti je dam, hoćeš da bude tvoja predstava o ženi, a ne žena.

Saopštite svoje probleme, zatražite savete ili postavite pitanja na:

kontakt@akcijent.com
d.a.teodor@gmail.com

instagram
viber
messenger Dragan Atanacković Teodor
whatsapp

ili na kontakt formu koja se nalazi u donjem desnom uglu sajta